Showtime! - Reisverslag uit Sidcup, Verenigd Koninkrijk van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu Showtime! - Reisverslag uit Sidcup, Verenigd Koninkrijk van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu

Showtime!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sidcup

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik nog leef (barely). Had een update getypt in het vliegtuig tijdens m’n weekendje naar huis, maar die moet ingekort worden en is alweer outdated dus jullie houden een aangepaste tegoed. Was een heerlijk bliksembezoek aan NL maar er zaten weer eens niet genoeg uren in een dag en ik heb te weinig uren slapend doorgebracht. Denken jullie morgen aan me?! Morgen is het SHOWTIME! Ieeeeh. Ik hoop zó dat alles goed komt. De regisseurs zijn echt onhandelbaar (compleet gestoord of gewoon héééél eng) dus hell breaks loose als er morgen iets fout gaat. Vandaag is de helft van de generale repetitie van één show gecancelled omdat de regisseur zo ontevreden was over de lichtcues en de andere show heeft door de tijd die het plotten kostte niet eens een generale repetitie gehad. Ouch. We hebben morgen de eerste show om 16:00 (the Penelopiad) en de tweede om 20:00 (What didn’t happen) en dan nog 2 op vrijdag en 2 op zaterdag. Alleen een beeeetje jammer dat ze tijdens de shows geen ASM nodig hebben omdat de acteurs constant on stage zijn en alles dus zelf regelen met rekwisieten en cues. Dus waarschijnlijk zal ik weer ergens achterin het theater te vinden zijn en met man en macht proberen m’n ogen open te houden tot ik weer op mag komen draven voor de turn around of als er problemen zijn of dingen gefixt moeten worden.

Ik kan echt niet meer… Pfff. De voorgaande weken met dagen van 09:00 tot 21:00 waren al een hele opgave maar dit is ECHT the week from hell. 07:45 thuis weg, show show show, 23:00 thuis, slapen en wéér gaan! CRAZY! Kan niet wachten tot m’n verjaardag maandag :) dan zijn de shows voorbij en kunnen we beginnen met afbreken, opruimen en evalueren. & it’s time for FUN en vooral SLAAP please! Waarschijnlijk besef ik dan ook pas hoe leuk het was aan deze shows te werken.

Heb nog zoveel verhalen te vertellen! Maak genoeg mee in die lange dagen. Vandaag was weer een enerverende dag. Luister nu ook naar de naam Milhouse (die van the Simpsons), verhaal wat daarbij hoort bewaar ik voor later. Ben nu een expert in het knopen van veiligheids-stroppen waarmee niemand zichzelf op kan hangen. & ik moest het grootste deel van de dag stand-in spelen voor één van de actrices voor de lichtcues (“Milhouse darling, can you go lie on the piano?”). Last minute moest er ineens een metalen veger en blik komen (écht nergens te vinden) en moest ik allerlei scholen en winkels af gaan bellen of ze er één hebben. Nou had ik nog liever een rondje in m’n ondergoed door RBC gerend want bellen is nou niet bepaald m’n hobby, maar I did it. Ding ophalen was één enorme fail maar daarover later meer. M’n ogen vallen zoals gewoonlijk om de haverklap dicht. Gaat eigenlijk de hele dag zo door. Als je me even met rust laat dan val ik al lopend in slaap overdag. ZzzzzzZZzz ... calltime voor morgen is weer 08:15 ready to work at 08:30. Gotta get some sleep!

TO BE CONTINUED …. Probably zondag wanneer ik ook ga proberen op jullie mailtjes en andere berichtjes te reageren!

XXM.

  • 17 Maart 2011 - 07:57

    Linnie:

    Milhouse!! I love it! Ik vrees wel dat ik 'm erin ga houden.

    Uiteraard was ik weer vergeten dat je naar Nederland kwam, maar hopelijk heb je ondanks dat het zo kort was toch genoten van Hollandse Bodem.

    Ik zal morgen aan je denken lieverd, maar het komt vast goed!

    Liefs en kus!

  • 17 Maart 2011 - 08:39

    Thijs Crommentuijn:

    Heeeeel veel succes! You can do it!
    En die slaap heb je dan ook dubbel en dwars verdiend ;)

    Knuff

  • 17 Maart 2011 - 14:33

    Floor:

    Hefitg meis! Nog ff doorbijten, dan mag je weer bijslapen. En wat je zei, waarschijnlijk besef je dan hoe bijzonder deze weken waren ;)
    Toi toi met de shows!!
    Xx

  • 20 Maart 2011 - 16:13

    Denise:

    Hij was kort voor jou (ons) doen ;) wel leuk!! <3 xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sidcup

Marloes

Skiën in Oostenrijk.

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 62988

Voorgaande reizen:

20 November 2011 - 15 April 2012

Pizzapunt, pflug & snow plough in Kaprun

15 Februari 2011 - 19 Juni 2011

Het wel en wee in the U.K.

19 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Hey hey hey, Marloes in L.A.!

Landen bezocht: