Haarlem bound again. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu Haarlem bound again. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu

Haarlem bound again.

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 Juni 2011 | Nederland, Haarlem

Ik ben weer thuis!

Na m'n laatste verslag werd het leven in Sidcup alsmaar beter en beter en toen het einde naderde wilde ik stiekem helemaal niet weg! Heb m'n vertrekdatum ook gewijzigd zodat ik nog uitgebreid afscheid konden nemen van alles en iedereen, maar we hadden uiteraard zwaaaaar tijgebrek!

M'n Lighting Design project had ups en downs. Heb na een tijd hard werken aan een bepaald design alles weggegooid (stresss) en ben helemaal opnieuw begonnen en dat bleek een goede keus te zijn geweest :). Heb gewoon het eindejaarsproject succesvol afgesloten. Go me! Zal proberen een sfeerimpressie-filmpje van m'n design op Facebook te zetten.

Het heeft niet zoveel zin om nu nog te gaan vertellen over m'n laatste weken maar ze waren ECHT superduper leuk! Heb godzijdank niet zoveel heimwee naar London als ik had toen ik uit L.A. terug kwam dus dat valt weer reuze mee. Mis alleen bepaalde personen en central London natuurlijk .

Zit alweer helemaal in het Nederlandse ritme alsof ik nooit weg ben geweest en m'n volgende 'project' staat al klaar. Eind november vertrek ik als skijuf naar Oostenrijk!

Tot later! in real life of via deze pagina :).

  • 28 Juni 2011 - 13:59

    Linnie:

    Och mein Gottes, gehst du skien? Wie toll!!

    Welcome back you!!

    Liefs!

  • 28 Juni 2011 - 21:05

    Thijs Crommentuijn:

    Welcome back! Leuk om nog een laatste verhaaltje te lezen van je. En wat geweldig dat je alweer een volgend avontuur hebt! :D

  • 28 Juni 2011 - 21:34

    Denise:

    Ik mis L.A. soms nogsteeds... We gaan snel weer een nieuwe vakantie plannen!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Marloes

Skiën in Oostenrijk.

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 62992

Voorgaande reizen:

20 November 2011 - 15 April 2012

Pizzapunt, pflug & snow plough in Kaprun

15 Februari 2011 - 19 Juni 2011

Het wel en wee in the U.K.

19 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Hey hey hey, Marloes in L.A.!

Landen bezocht: