Volgende bestemming: Kaprun - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu Volgende bestemming: Kaprun - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu

Volgende bestemming: Kaprun

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 Juli 2011 | Nederland, Haarlem

Hallo liebe leute,

Ik ben nog maar net een maand thuis en m'n volgende avontuur staat alweer voor de deur. Even een blogje met een aantal feitjes over m'n volgende reis.

20 November vertrek ik voor 2 weken naar Wenen om daar een opfriscursus Duits te volgen. Das ist nötig jawohl! Het schrijven van m'n sollicitatie / motivatiebrief kostte nogal wat moeite. Gelukkig hebben ze er in ieder geval genoeg van gesnapt, want ik heb een contract ondertekend bij Ski & Snowboardschule Kaprun (http://www.skischool-kaprun.at).

4 December start m'n 10 daagse Anwärter cursus en daarna ga ik aan de slag in dezelfde plaats, namelijk Kaprun! Heb daar een aantal jaar geleden al geskied en het is best een leuk gebied. Niet zo fijn als m'n #1 (Zillertal ArenA) maar het wordt vast leuk!

Allemaal hopen dat ik niet alleen maar huilende kinderen op hoef te rapen in het kinderspeelparadijs want dan ga ik zelf ook huilend naar huis.

In m'n contract staat dat ik nu geen dingen meer mag doen die het risico verhogen gewond te raken, hahaha. Dus wees voorzichtig met me! Moet zelf natuurlijk ook proberen om niet m'n beroemde snoekduiken op de piste te maken en hysterisch lachend die berg af te rollen. Of met een levensgevaarlijke vaart die berg af te sjezen. Dat kan natuurlijk niet als juf.

Er is me ook verboden om voor 09:30 te beginnen met lessen. Goed nieuws. Minder zombie op ski's. & m'n werkdag hoort te eindigen rond een uur of 3. PRIMA!

Tot en met November ben ik nog gewoon aan het werk. Doe nu een promotietour door Nederland voor Hyundai en natuurlijk ben ik altijd van de partij tijdens de Race Experience dagen op Zandvoort. Denk dat die maanden zo om gaan vliegen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Auf wiedersehen ....

  • 26 Juli 2011 - 19:05

    Pauline Brinkhof:

    oeh, spannend! misschien kan je mij ook nog ns wat leren ;-) succes!

  • 27 Juli 2011 - 06:40

    Lin:

    Ich liebe dein leben!! Du bist so 'all over the place'.

    Mein Deutsch ist auch nicht alles glaube ich, aber wer gebst das, richtig?

    Geniet nog even van je Hollandse maanden en sluit een extra verzekering af voor die lange benen van je. Och ik houd m'n hart vast...

    Liefs!

  • 27 Juli 2011 - 08:00

    Kim (metje):

    Oooh alweer een nieuw avontuur! Zo leeeuuuk.. Nu mijn meest avontuurlijke jaren in that sense erop zitten, ga ik gewoon via jou genieten van al die ervaringen ;)

    En deel vooral al je verhalen met ons!
    xxx

  • 27 Juli 2011 - 08:37

    Noor:

    Ahh yeah, Wenen, wat een geweldige stad, I love it!! Veel plezier daar! (en daarna natuurlijk ook...)

  • 28 Juli 2011 - 15:28

    Thijs Crommentuijn:

    Wauw, klinkt echt fantastisch! Doe ook op de piste maar voorzichtig idd ;)
    Veel plezier alvast en ik kijk uit naar de volgende update! x

  • 02 Augustus 2011 - 09:13

    Emma:

    En wanneer kom je dan weer terug? :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Skiën in Oostenrijk.

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 62998

Voorgaande reizen:

20 November 2011 - 15 April 2012

Pizzapunt, pflug & snow plough in Kaprun

15 Februari 2011 - 19 Juni 2011

Het wel en wee in the U.K.

19 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Hey hey hey, Marloes in L.A.!

Landen bezocht: