Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Juni 2009 | Nederland, Haarlem

Hi guys & dolls,

Met nog maar 14 dagen op de teller is het wel eens tijd om de beloofde waarbenjij.nu pagina online te gooien!

Zoals jullie allemaal weten (en zo niet hebben we elkaar veel te weinig gesproken de afgelopen tijd) vlieg ik over 14 nachtjes (m'n moeder krijgt nu al de bibbers) naar L.A. <3 om daar een zomer studie sessie te volgen aan UCLA. De jongste en de grootste universiteit van het University of California system. Wisten jullie dat UCLA de vijfde-beste Public National University in de Verenigde Staten is? Tevens de meest innovatieve trouwens. Jahaa ha! Daar ga ik zes weken aan studeren.

Als de stad waar de universiteit staat doorslaggevend geweest zou zijn zou ik niet bij UCLA terechtgekomen zijn, maar de theaterfaculteit die deed 't 'm! 6 weken in L.A. vertoeven en dan ook nog 2 theatervakken meepakken, niet verkeerd lijkt me. Ik heb me ingeschreven voor 'history of American musical theater' (what else ;)) en 'introduction to theater'. Ben reuze benieuwd. Vind het totaaaaal niet eng. Ben alleen maar heel nieuwsgierig!

Denise gaat gezellig met me mee (zij volgt 'acting' en 'English as a second language' ) en we delen een kamer op de UCLA-campus.

Aangezien ik een hoop Remko-concerten moet missen heb ik uiteraard al een plaastvervangend fandom gefixt ;) Adam Lambert! <3 Hij is de reden dat ik zelfs een kaartje heb voor the American Idols on tour! Haha. 16th of July hóóp ik Adam Lambert te kunnen ontmoeten. Zal wel héél anders zijn dan AUen in Nederland met die honderden gillende mensen en security gards ... maar wie niet waagt wie niet wint!

19 juni vliegen we dus eerst naar Londen om daar over te stappen in ons vliegtuig naar L.A. We vliegen om tien voor half 8 's ochtends, dus dat wordt bijslapen in het vliegtuig hopelijk. UItzwaaiers niet gewenst :p Als je zo vroeg vrijwillig je bed uit komt verklaar ik je ook voor gek!

Sommigen van jullie zal ik nog zien, sommigen niet (sorry) maar de wereld vergaat niet. 6 weken zijn in the blink of an eye voorbij! Dus no worries, voor je het weet ben ik er weer. & internet-addicted als ik ben, ben ik vast vaak online te vinden.

Bye y'all!

Ps; sorry als je ineens een mailtje hebt gekregen en denkt HUH? de site importeerde alle emailadressen uit m'n bestand zonder confirmation. Lekker onhandig! Maar heb inmiddels een selectie gemaakt voor de volgende mailronde haha.

  • 05 Juni 2009 - 13:20

    Rosanne K:

    Marloes! Ik ben super jaloers op je. Echt heel gaaf dat je 6 weken in L.A. gaat wonen! Doe de groetjes aan de celebs van mij oké? ;)
    Heel veel plezier en be safe :D xx

  • 05 Juni 2009 - 13:26

    Laura Koortens:

    Have Fun Marloesje!!! GENIET!!! En wel goed aan je huiswerk gaan he en niet al die hotties spotten daar haha
    ( en ff tussen ons, ik dacht dat LA aan de oostkust lag?? hahaha lekker slim weer)
    xxxxx

  • 05 Juni 2009 - 13:32

    Lin:

    Ik ga niet huilen....
    Maar ik ga je wel missen!!

    Ook al gun ik je dit zooooo ontzettend! Het lijkt mij ook echt geweldig!

    Hou ons op de hoogte hoor, dan doen wij dat ook voor jou met alles wat hier gebeurt.

    Safe flight darling!

  • 05 Juni 2009 - 13:38

    Cindy:

    Aha, DAT ga je dus doen! Nou, heel veel plezier en ik hoop dat je er ook nog wat van opsteekt!

    xx

  • 05 Juni 2009 - 14:09

    Romana:

    OMG - You are going to UCLA :D :D Don't be the next Kristen Cavallari tho (Don't know if you watch the Hills :P)

    Veel plezier schat!
    xxx Romana

  • 05 Juni 2009 - 14:45

    Dieuwertje:

    Wat gaaf! Heel veel plezier daar.

    xx

  • 05 Juni 2009 - 15:13

    Ines:

    Lieve Marloes,
    Geniet van de voorbereidingen op je trip!
    xxx

  • 05 Juni 2009 - 15:13

    Ines:

    Lieve Marloes,
    Geniet van de voorbereidingen op je trip!
    xxx

  • 05 Juni 2009 - 15:49

    Sietske:

    Aaawwww, mag ik mee? Please, please? It's L.A., dus kleren heb je toch niet nodig - kan ik mooi in je koffer, toch?! ;)

    Neeeee, lieffie, ik vind het zo stoer en tof, wat je gaat doen!! En ben zo benieuwd naar al je verhalen!!

    Oh, en ik ga je stiekem natuurlijk ook onwijs missen, ook al is het 'maar' zes weken (vraag maar aan je moeder; zes weken is lang, hoor!! :P )...

    Have fun, lieverd! En vooral: Geniet, spongebob style! :D

    xxx Siets

  • 05 Juni 2009 - 18:47

    Annette:

    Ow wat tof!!!
    Dat komt inderdaad al aardig dichtbij!
    Ik blijf je volgen hoor en laat die mailtjes maar komen!

    Liefs
    Annette

  • 05 Juni 2009 - 19:21

    Kim:

    Oooooh leuk dat je het hier gaat bijhouden, ik ga zeker lezen!

    Natuurlijk ga ik dit nog 100x zeggen voor je weggaat, maar vanaf hier alvast: heeeeeeel veel plezier!!! :D

    Liefs,
    Kim

  • 06 Juni 2009 - 06:08

    Lea:

    Spannend,

    en ja Amerika heeft toch we iets vind ik hoor ongeacht waarom je er naar toe gaat.

    zou zo met je mee willen maar kan de kids en mijn hondje zo lang niet alleen laten .
    alvast veel plezier met de voorpret.

  • 06 Juni 2009 - 12:26

    Ayla:

    Oooh zo ontzettend leuk!! :D
    Geniet van de voorpret!!
    xx

  • 06 Juni 2009 - 14:31

    Kim:

    Hallo lieverd!

    Nou nu kan ik eindelijk ook een site van jou onderkalken ;) Whoeeei! Ik lach me rot!

    Maargoed, leuk zeg dat je naar L.A. gaat :P! Ik ga je natuurlijk wel missen.. Maar wees niet bang, 2 aug. kom ik je ophalen hoor.. En dan sta ik klaar met toeters en bellen en hemamutsen, want die hebben we al te lang moeten missen ;)!

    Ik ga je nu nog maar even mailen.. Ik mis je weet je dat!! Daaag schatje Love you!!

    Kussen

  • 07 Juni 2009 - 15:18

    Helene:

    Loessie, ja bijna is het zo ver en dan zit je in LA. Ikbennietjaloers ;)
    Langs deze weg wil ik je heel veel plezier en een hele leerzame tijd wensen meid.
    Ik zal je wel missen met de concerten maar dat komt wel weer goed.

    Liefs,
    Helene

  • 08 Juni 2009 - 09:34

    Thijs Crommentuijn:

    L.A.! Wat geweldig Loes! We hebben elkaar inderdaad te weinig gesproken de laatste tijd. Misschien moet ik maar ff een vlucht Sydney - L.A. boeken (a la Lost :p) om je op te komen zoeken en bij te kletsen. Kunnen we alsnog die lunch doen ;)
    Heel veel plezier alvast!

  • 08 Juni 2009 - 11:52

    Marjolein:

    O Marloes, het komt al echt dichtbij nu!

    Echt heel leuk! Je gaat vast enorm genieten daar!
    En wij gaan je ook wel missen hoor!

  • 08 Juni 2009 - 11:56

    Eefje:

    Marloes echt super gaaf dat je naar L.A. gaat!
    Ben nu al benieuwd naar je belevenissen daar!
    Succes nog met je voorbereidingen en alvast een hele fijne tijd daar gewenst.

    Liefs eef

  • 08 Juni 2009 - 12:39

    Linda (vd Phil):

    hi marloes,
    leuk leuk!!!! hoe spannend! ben heel benieuwd hoe je het zult hebben daar, zal je site daarom in de gaten houden :) altijd leuk om reisverslagen te lezen die heel anders zijn dan de gebruikelijke frankrijk-camping-vakantie-verhalen ;). denk dat we elkaar neit meer bij de phil zien, aangezien ik maar twee keer hoef te werken deze maand. Dus hierbij: Have fun!!! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Skiën in Oostenrijk.

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 62994

Voorgaande reizen:

20 November 2011 - 15 April 2012

Pizzapunt, pflug & snow plough in Kaprun

15 Februari 2011 - 19 Juni 2011

Het wel en wee in the U.K.

19 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Hey hey hey, Marloes in L.A.!

Landen bezocht: