The glory that is Gary Gardner stripteasing - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu The glory that is Gary Gardner stripteasing - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marloes Straaten - WaarBenJij.nu

The glory that is Gary Gardner stripteasing

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

12 Juni 2009 | Nederland, Haarlem

Terwijl ik vrolijk midden in de nacht door de UCLA-site aan het bladeren ben besef ik ineens dat het nu toch wel écht heel erg dichtbij komt! Nog maar een weekje. Een week, en ik heb nog niets ingepakt of ook maar enige aanstalte gemaakt. Vanavond was m'n laatste werkavond bij de Phil. 6 weken ook niet werken. HA! okay, ook geen geld nee.... maar dat heb ik toch al niet meer vrees ik als ik terug kom.

Het ziet er naar uit dat ik elke dinsdag en elke donderdag van 9 uur tot half 4 les heb. Nouuuu dat kan slechter dacht ik zo! Voel me nu al schuldig natuurlijk dat ik voor één keertje een donderdag ga skippen voor m'n American Idol avontuur. Als je het doet, moet je het goed doen! Overdag bij de tourbus hangen en 's avonds van het concert genieten.

De reden waarvoor ik dit bericht besloot te typen is als volgt: Ik ben er net achter gekomen dat ik les krijg van de docent waar ik héél hard op hoopte. JA! Professor Gary Gardner. Een scriptschrijver en regisseur. Nu ken ik al die andere docenten niet (haha) dus misschien zijn die ook wel reuze leuk. Maar ik had een tijdje geleden zo'n leuk artikel gelezen over deze professor. Hier te vinden: http://www.tft.ucla.edu/news/press/501-dailybruin_gary-gardner/ mocht je het leuk vinden om te lezen.

Ik quote: >> "He literally entertains you when he teaches," said McClean, referring to Theater 110: "The History of American Musical," which she said Gardner taught in a stream-of-consciousness style. Without a set of PowerPoint slides or notes, he spoke from memory so that students would learn without realizing that they were learning.

For many students who have taken this class, their most memorable moment was when Gardner did a striptease, taking off his tie and belt, to the song "Let Me Entertain You" from the musical "Gypsy." <<

Nou laat maar komen... Maar please niet wanneer ik Adam Lambert ga stalken!

I'm so excited!

  • 11 Juni 2009 - 23:47

    Lin:

    Ben jij ook nog wakker?! Doe normaaaaaal!!

    Hahaha, dank voor je sms van net. Hoorde 'm via Siets.

    Raak je lichtelijk zenuwlappig nu??? Nog maar 1 weekje..... Ik zou maar eens een koffer klaar gaan zetten.

    Maar iig superleuk dat je die stripteasemeneer krijgt. Foto wanneer je de kans krijgt hoor!! Wij willen 'm ook zien.

    En nu naar bed meis....

  • 12 Juni 2009 - 05:20

    Marjolein:

    Oei, dat klinkt goed! Altijd leuk, zo les krijgen!
    En 2 hele dagen les, tja, het kan slechter inderdaad!

    Nog maar 1 weekje inderdaad!!

  • 12 Juni 2009 - 05:25

    Annette:

    Heey Loesje!!!

    Ja nog maar een week en dan zit je echt heeeeel ver weg en dan ga je echt hele toffe dingen doen en dan ga je dus ook hele leuke verhalen schrijven!
    Ik ben zo benieuwd!

    Maar wel eerst je koffer inpakken he! En een lijstje maken, dat je niks vergeet mee te nemen!

    O gaat helemaal goed komen met jou daar in LA!

    Liefs

  • 15 Juni 2009 - 19:05

    Siets:

    Heeee, waarom heb ik geen bericht gehad van dit bericht?! *blond*

    Nou ja, met enige vertraging dan maar: Strippin' teachers?! Whoehoee!! Uhm, hoewel, wacht... Hebben we al een fotootje gezien? Zou je je niet beter tot de lesstof beperken en je hormonen bewaren tot Ries z'n Full Monty doet?! :P Oké, voor Adam mag je tussendoor een uitzondering maken, maar when in school: be seriously academic! ;)

    Enniewee... Mag ik ook aftellen? Over 49 nachtjes kom je weer thuis!! :D

    Nee, lieverd: ENJOY!!!

    koesie

  • 16 Juni 2009 - 10:46

    Kim:

    Aaaaah klinkt allemaal zo lleeeuuukkk :D:D:D

    Ga nou maar gauw inpakken he ;)

    xxxx

  • 16 Juni 2009 - 17:52

    Joyce:

    Loes, het is bijna zover! Ik vind het echt heel erg leuk voor je. Hou je een lijstje bij van alle celebs die je ziet? Geef iig Danny & Matt maar een kusje van me ;)

    Have fun en shop niet teveel ;)

  • 18 Juni 2009 - 14:45

    Moeder Annette:

    hallo marloes,
    even een berichtje om je een hele goede reis te wensen.
    goede vlucht en geniet

  • 19 Juni 2009 - 06:42

    Hammie:

    Hi pop,

    Je zit nog in het vleigtuig naar londen en ik zit al te kijken of er nieuws is (ha ha ha ha). Ben ook nog even bij Kim "langs'geweest!
    Lieverd tot morgen of overmorgen, dan 'zie' ik je weer.
    X, ham

  • 19 Juni 2009 - 17:04

    Kim En Monique Van Berkel:

    Droooool...

    Je bent onderweg, whoei.. spannend of je bent er al.. Ik weet eigenlijk niet hoelaat je ging vliegen, hihi!

    Hier gaat het allemaal goed, je mamma had vet lief een reactie op mn site neergezet.. Dankje wel lieve mamma van Marloes.. Whaha als je dit leest, maar vast wel!

    Nou ik ga je nu even mn olifantenavontuur mailen.. Daaag lekkerding, hou van je!!Zoentje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Skiën in Oostenrijk.

Actief sinds 05 Juni 2009
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 62990

Voorgaande reizen:

20 November 2011 - 15 April 2012

Pizzapunt, pflug & snow plough in Kaprun

15 Februari 2011 - 19 Juni 2011

Het wel en wee in the U.K.

19 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

Hey hey hey, Marloes in L.A.!

Landen bezocht: